Estada a Dublín de professorat de cicles

En el marc del projecte d’Impuls de Llengües Estrangeres a la Formació Professional (ILE), alguns dels professors de cicles formatius del nostre centre tornen ha realitzat una estada formativa a Dublín, Irlanda.

Aquesta formació es molt important per millorar les seves capacitats lingüístiques, que afavoriran el posterior ensenyament dels nostres alumnes

Aquest any, els alumnes de segon dels cicles de grau mig de gestió administrativa i de manteniment electromecànic i els de segon del cicle superior de mecatrònica industrial tornen a rebre formació d’algun mòdul en llengua anglesa i un mòdul extra de llegua anglesa.

Finançat pel Ministeri d’Educació i Formació Professional i per la Unió Europea Next Generation EU.

C20.I03 Innovació i internacionalització de la formació professional
La mesura C20.I03 Innovació i internacionalització de la formació professional té un pes assignat de 0 % de coeficient de clima i de 0 % de coeficient digital, de conformitat amb l’annex 6 Taula de seguiment per a l’acció pel clima i l’etiquetatge digital de la Proposta de decisió d’execució del Consell, relativa a l’aprovació de l’avaluació del PRTR d’Espanya COM (2021) 322 final, en data 16 de juny de 2021.