VAGA FEMINISTA

Benvolguts pares, mares i/o tutors/es legals,

Us informem que dijous 8 de març hi ha convocada una vaga feminista pel Sindicat d’Estudiants i per  les organitzacions sindicals Confederación Intersindical, CO.BAS, IAC, CGT i I-CSC durant tot el dia i CCOO i UGT durant 2 hores en cadascun dels torns de treball (11:30 a 13:30 matí i 15 a 17 tarda) per denunciar les desigualtats que afecten especialment les dones. Així mateix hi ha convocada una manifestació a Barcelona, a la plaça Universitat, a les 12 hores del migdia, i a Girona a la Plaça de la Constitució a la mateixa hora. A la tarda també hi haurà manifestacions unitàries del moviment feminista. A Sant Celoni l’Assemblea de Joves i Arran Baix Montseny organitzen una pintada de mural a l’Avinguda Catalunya al llarg del matí.

Perquè els alumnes tinguin autorització per a fer vaga, han de seguir un protocol, consistent a convocar una reunió de delegats i després informar de les persones que faran vaga a la direcció del centre, amb 48 hores per endavant. Aquest protocol té per objectiu que els alumnes reflexionin sobre l’exercici del dret a vaga i que el centre pugui preveure les actuacions que calguin per adaptar-se a la situació.

Des de l’Institut la nostra intenció és fer veure als alumnes que , tot i tenir dret a vaga, diferents circumstàncies al llarg del curs ens han portat a perdre força dies lectius i potser seria més profitós que per part d’ells sortissin activitats o algun tipus d’acte per fer al centre.

Les classes es duran a terme amb la màxima normalitat que sigui possible tenint en compte que la majoria de professorat del centre no secundarà ni la vaga general ni l’aturada de dues hores. HI HAURÀ SERVEI D’AUTOCAR.

Us recordem que els alumnes de 1r i 2n d’ESO no tenen dret a vaga.

Per a qualsevol dubte i/o consulta podeu trucar al telèfon del centre 93-867.34.70.

Atentament,

La Direcció