SEGUIM AMB ELS ARTISTES A L’AULA

Aquesta setmana hem tingut una visita molt especial. Ha vingut en Pablo Sellés, exalumne de l’Institut. Actualment està acabant el projecte del Cicle Superior de Disseny i il.lustració.

Ens ha compartit la seva experiència artística, els seus inicis amb a fotografia i la seva evolució en el dibuix al llarg de la seva formació. Ha sigut de gran utilitat, s’ha mostrat molt proper als alumnes i els ha pogut animar a crear, crear i crear.

Per acabar els nostres alumnes també han pogut compartir els seus primers treballs, donant d’aquesta manera valor a la feina feta.

Moltes gràcies!