Reprenem els intercanvis amb França

Reprenem els intercanvis amb França amb èxit!

Després de 3 anys parats, aquest curs hem tingut l’alegria de reprendre l’intercanvi amb l’institut francès Charles de Gaulles amb els nostres alumnes de 3r d’ESO.
Del 2 al 9 de març, vam rebre 42 alumnes francesos i 3 professores durant una setmana. El mateix dijous ja vam poder veure com començava a crear-se unes relacions que creiem que perduraran més enllà d’aquest mes.
Van compartir visites a Barcelona, classes a l’institut, partits de futbol; en definitiva molts moments inoblidables.
El dia 9 de març, el comiat va ser dur encara que sabíem que en breu ens retrobaríem.
L’institut Charles de Gaulles de Guilherand Granges (al sud de França) ens va rebre del 23 al 30 de març amb molta generositat i implicació per part del centre, dels professors, de les famílies i alumnes.
Vam estar tota la setmana fent activitats al centre i visites de la regió. L’alumnat va poder assistir a classes, dinar al menjador escolar i participar en una competició esportiva.
Ha sigut una setmana plena d’emocions en la qual els nostres alumnes han pogut viure la llengua i la cultura francesa.