Projecte vells camins amb passes noves

Des de fa quatre anys comptem amb la col·laboració del Centre Excursionista de Sant Celoni per conèixer l´entorn del nostre institut. El projecte pretén interrelacionar les àrees d´educació física, Socials i Naturals per tal que l´alumne conegui la riquesa natural que ens envolta.

Aquesta tardor els alumnes de 1r d´ESO van fer una caminada al Castell de Montclús de 17 km amb un desnivell de 400 metres i els de 4t van fer la ruta clàssica del Turó de l´Home des de la vall de Santa Fe , de 10 Km amb un desnivell de 600 metres.

A finals de gener seguirem el projecte amb la sortida de 2n d´ESO , a la Torre Mariona de Mosqueroles.