PROJECCIÓ AUDIOVISUAL

El proper dimecres 3 de maig l’alumnat de Batxillerat Artístic i de Comunicació Audiovisual del Social i Humanístic presentaran els seus treballs a un cinema de veritat.

Posarem l’estora vermella perquè els/les nostres creadors/es desfilin i ens presentin els treballs que han estat fent en diferents matèries (Comunicació Audiovisual, Cultura Audiovisual I i II, Publicitat, Fotografia i Llenguatges artístics contemporanis).

L’acte tindrà lloc al Cinema Esbarjo de Cardedeu, sala amb una llarga trajectòria del Vallès Oriental.

Us esperem a tots i totes, alumnat, profes, pares, mares, avis, àvies, tiets, tietes, veïns i veïnes, us convidem a desfilar per l’estora de la fama i a l’atorgament de premis a tots els participants. HI ESTEU CONVIDATS/DES! L’acte començarà a les 20h.

Professorat BATART