PRESENTACIÓ TOTS DANSEN

Ahir  26 de febrer tots els alumnes de 3r d´ESO van anar a la presentació del projecte Tots Dansen al Teatre Auditori de Granollers. El coreògraf d´aquest curs Joao Lima juntament amb la nostra formadora Agueda Murillo van presentar l´espectacle d´aquest curs, anomenat “Vibrar el temps”. També eren presents els alumnes de 3r de l´IES Marta Estrada de Granollers, amb els que compartim la realització d´aquest espectacle.

El 9 de maig a les 20h al Teatre Auditori de Granollers es farà la representació per a tot el públic.