Oberta Convocatòria Beques Erasmus per Cicles Formatius de Grau Superior 2021-22

A partir del 20/10/2021 obrim el període per a la inscripció de sol.licitud de beques Erasmus per a professorat i alumnat de CFGS de Mecatrònica Industrial i Química Industrial.

Beques per ESTUDIANTS de CFGS Mecatrònica Industrial i Química Industrial

Aquells/es estudiants de CFGS de Química Industrial o Mecatrònica Industrial que estiguin interessats/es en gaudir d’una beca Erasmus per a realitzar pràctiques professionals durant  els mesos de Juny i Juliol del 2022, han de formalitzar la seva sol·licitud emplenant el següent formulari (data límit 20/11/2021)

Per aquest curs disposem de 4 beques per a estudiants, cadascuna d’elles és de 2 mesos i 1 dia, la quantitat de l’ajuda total a percebre és de 711,75€ (aproximadament).

El destí per a la realització de les estades és principalment França i Malta, tot i que si esteu interessats/es en altres destinacions no dubteu en contactar-nos.

Tota la informació sobre el procediment per a l’assignació dels ajuts Erasmus+ els teniu a Criteris Selecció Alumnat. Un cop valorades totes les sol·licituds es publicarà un llistat ordenat per punts. Les places s’assignaran en funció d’aquest llistat. Els alumnes que no obtinguin plaça quedaran com reserves.

Beques per PROFESSORAT de CFGS Mecatrònica Industrial i Química Industrial

Aquells/es professors/es de CFGS de Química Industrial o Mecatrònica Industrial que estiguin interessats/es en gaudir d’una beca Erasmus per a realitzar una estada de curt termini durant el mes de Juny del 2022, han de formalitzar la seva sol·licitud emplenant el següent formulari (data límit 20/11/2021)

Per aquest curs disposem de 6 beques per a professorat, cadascuna d’elles és de 3-5 dies, la quantitat de l’ajuda total a percebre és de 800€ (aproximadament).

El destí per a la realització de les estades és principalment Malta, Palermo i Dublin. Les estades són formatives.

Tota la informació sobre el procediment per a l’assignació dels ajuts Erasmus+ els teniu a Criteris Selecció Professorat. Un cop valorades totes les sol·licituds es publicarà un llistat ordenat per punts. Les places s’assignaran en funció d’aquest llistat. El professorat que no obtingui plaça quedarà com reserva.

• Barem definitiu d’aspirants (1/02/2022)

PER A MÉS INFORMACIÓ PODEU CONSULTAR L’APARTAT D’ERASMUS A LA WEB DEL CENTRE