LA MILLOR NOTA DEL VALLÈS A LA SELECTIVITAT

Tal com surt publicat avui a EL 9 NOU, felicitem la Marina Segura, alumna de 2n de batxillerat, per la nota obtinguda a la fase general de la selectivitat, un 9,7. Que, juntament amb l’altra alumna de Granollers, es converteix en la millor nota de la comarca.
La Marina ha demostrat ser una alumna brillant i una persona excel·lent en els dos cursos que ha estat a l’Institut Baix Montseny. Només ens resta desitjar-li molta sort en la nova etapa com estudiant que tot just ara comença dins el món universitari i continuar creixent i formant-se en molts altres camps.