JOURNÉE EN ROUTE: jornada interinstituts en francès

El dijous passat, 23 de maig, els nostres alumnes de 4rt d’ESO que estudien francès es van reunir amb els alumnes de francès de 4 instituts més per una jornada plena d’activitats en francès. Així doncs es van reunir uns 120 alumnes del Baix Montseny, el Giolà, el Reguissol, la Tordera i el Raspall. La jornada va ser organizada i dirigida per les seves professores de francès.

De 9h a 12h45 van fer diferents tallers després de fer una dinàmica per trobar el grup amb el qual estarien durant la jornada. Van poder posar a prova el seu lèxic amb jocs de paraules, la seva rapidesa de comprensió amb un escape room, la seva creativitat amb un taller de slam (poesia amb ritme i música). Tots els tallers es van fer a l’escola de música de Sant Celoni.

A les 13h ens vam reunir tots a la plaça de la Vila de Sant Celoni per gravar un flashmob sobre una cançó francesa actual.

Tot plegat va ser un dia on poder conèixer altres estudiants de francès i compartir junts uns bons moments en francès.

Una gravació del taller de slam: