JORNADA INTERINSTITUTS DE FRANCÈS

Ahir, dimecres 10 de maig, els nostres alumnes de 4rt de la optativa de francès van participar a la primera jornada interinstituts de francès del Maresme Vallès Oriental. La idea d’aquesta jornada va sorgir en un grup de treball de professors de francès del MVO en el qual he participat aquest curs. Van haver dues seus de la jornada: una a Sant Feliu de Codines (amb 4 instituts) i l’altra a Sant Celoni (amb tres instituts). Vam acollir doncs alumnes de 3r i 4rt d’ESO de l’institut Giolà de Llinars i de l’institut-escola la Tordera de Palau. Els alumnes van poder gaudir d’un dia dedicat a la pràctica de la llengua francesa i a l’apropament de la cultura francesa. A més a més van poder conèixer alumnes d’altres centres que, com ells, estan aprenent el francès. Van sorgir noves amistats entre alumnes i vam crear un vincle també entre els instituts. El dia va estar marcat per activitats molt variades i vam acabar amb una entrega de premis.