JORNADA 8M

Ahir des de l’institut Baix Montseny hem commemorat el 8M amb la lectura d’un manifest elaborat per alumnes del nostre centre amb l’objectiu de fer present la lluita feminista, les demandes de canvi que exigim a la societat en termes d’igualtat de gènere i la reivindicació del treball de cures i de la feina domèstica que avui encara recau majoritàriament a les dones. L’acte ha estat acompanyat per una bona part de l’alumnat i estem molt contentes de compartir amb vosaltres algunes de les fotografies de la jornada! Agraïm també la col·laboració de diferents grups de la ESO que han elaborat cartells i pancartes per fer de la setmana una setmana més reivindicativa, justa i igualitària!
Moltes gràcies i feliç dia de la dona!💜