Intercanvi amb França (part 2)

Ahir els 24 alumnes de 3r d’ESO de l’optativa de Francés s’han retrobat amb els seus corresponsals francesos, els quals havien rebut el mes passat a casa seva. Tots i totes estaven ben emocionats!

Com cada any l’escola francesa ens va rebre amb un berenar molt acollidor.

Anant cap al collège Charles de Gaulle, vam fer una parada a Montpellier on una guia francesa ens va fer un recorregut molt interessant per la ciutat. Va ser una bona experiència pels alumnes abans d’arribar a les cases franceses.

Avui els nostres alumnes estan a les aules franceses observant les diferències entre els dos sistemes escolars i a la tarda faran esport tots junts. Demà començarà el cap de setmana amb les families on podran veure el seus costums, descubrir la zona i practicar molt i molt la llengua.