INTERCANVI AMB FRANÇA PART 1

El dijous 7 de març van arribar a Sant Celoni els alumnes francesos amb els quals portaven un any escrivint-se els alumnes de francès de 3r d’ESO. La seva arribada va ser un moment ple de nervis i emocions.

Les famílies els han acollit molt bé. El cap de setmana ha sigut un període d’immersió en la cultura i la llengua pels francesos.

Dilluns vam anar tots junts a Barcelona i dimarts a Girona. Vam tenir molta sort ja que el temps acompanyava.

El dimecres els francesos van assistir a classes al nostre institut i després van fer la visita organitzada per l’ajuntament de Sant Celoni Medieval.

A la tarda vam fer un pica-pica de comiat amb els plats que havien preparats els nostres alumnes.

Aquest matí ens ha tocat acomiadar-nos però en tres setmanes els tornarem a veure a França!