INFORMACIÓ PLA DE TREBALL

Benvolgudes famílies,
Per tal que durant aquests dies de confinament l’alumnat pugui continuar treballant i avançant en el seu procés d’aprenentatge, el professorat del centre està preparant activitats formadores i no qualificadores organitzades en un pla de treball setmanal per nivells.
Perquè es pugui començar demà dimarts 17, s’enviarà quest pla de treball setmanal a les famílies, als alumnes i es publicarà a la web del centre durant el dia d’avui. El pla de treball per l’alumnat de cicles començarà dimecres 18.
És recomanable seguir una rutina, fer-se un horari, per fer més fàcil estar reclòs sense poder sortir, ni fer activitats físiques, ni veure els amics,…
El professorat, en la franja de  de 9 a 13h i de dilluns a divendres, estarà disponible per tal de resoldre dubtes, fer seguiment, acompanyar l’alumnat que ho necessiti. Es podrà contactar amb ell via correu (tindreu un pdf amb tots els correus del professorat a la web) o com el professor/a us indiqui.
Continuem treballant en benefici del nostres alumnes.
Gràcies per la vostra comprensió.
Molts ànims i molta salut,