Estada a Dublín dels alumnes del CFGS Mecatrònica industrial

Els nostres alumnes del CFGS de Mecatrònica Industrial han estat becats amb una estada a Dublín, per fer un curs d’anglès gràcies al projecte d’impuls de les llengües estrangeres a l’FP. Ha estat una experiència molt enriquidora per a l’alumnat, no només per la millora de les seves habilitats lingüístiques si no també per a tenir un primer contacte amb entorns socials i culturals diversos.

Acció finançada pel Ministeri d’Educació i Formació Professional i per la Unió Europea NextGenerationEU.

C20.I03 Innovació i internacionalització de la Formació Professional

La mesura C20.I03 Innovació i internacionalització de la Formació Professional  té un pes assignat de 0% de coeficient de clima i de 0% de coeficient digital, de conformitat amb l’annex 6 Taula de seguiment per a l’acció pel clima i l’etiquetatge digital de la Proposta de Decisió d’Execució del Consell relativa a l’aprovació de l’avaluació del PRTR d’Espanya COM (2021) 322 final, en data 16 de juny de 2021.