Competició Catskills 2021

En Pol Martorell i en Gerard Pasqual, alumnes de primer del CFGS de Química Industrial, participen demà 9/4 a la Competició Catskills 2021 que organitza la Direcció General de Formació Professional Inicial i Ensenyaments de Règim Especial del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya.

A l’Institut Baix Montseny ja ho tenim tot preparat i volem fer arribar el nostre suport i ànims a tot l’alumnat que hi participa.

Catskills 2021 té com a objectiu principal la promoció de la Formació Professional a través de la participació de l’alumnat en una competició que  afegeix una motivació extra en el seu itinerari professional, i també una experiència personal enriquidora. Al mateix temps, el centre educatiu i el professorat que participa en la preparació de l’alumnat pot intercanviar experiències i establir xarxes de col·laboració entre els centres i les empreses que hi participen.

Les proves estan inspirades en les descripcions tècniques que regeixen la competició internacional WorldSkills Competition.

L’emissió començarà a les 10 del matí i la podreu veure en streaming!

Per visualitzar els streamings de totes les famílies professionals que hi participen cliqueu Aquí

Per visualitzar el streaming de Química cliqueu Aquí