BENVINGUTS/DES AL NOU CURS ESCOLAR- Reunions telemàtiques

ATENCIÓ! Les reunions de 1r de cicle d’administratiu es faran la setmana vinent. Ja us informarà el tutor/a per correu electrònic del dia i hora exacte.

Com ja sabeu, el proper dilluns 14 de setembre (alumnat d’ESO, Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Mitjà) i  dilluns 21 de setembre  (alumnat de Cicles Formatius de Grau Superior) comença el nou curs 2020-2021. El primer dia el dedicarem a fer la presentació del curs i l’horari serà el següent (el transport escolar ja està avisat):

Dilluns 14 setembre

1r, 2n, 3r i 4t d’ESO

Horari: de 10 a 12 hores

Rebuda i presentació dels tutors a les respectives aules

A  1r d’ESO, l’Equip Directiu passarà per tots els grups a donar la benvinguda.

1r i 2n BAT

Horari: d’11 a 13 hores

Rebuda i presentació dels tutors a les respectives aules

A  1r de Batxillerat, l’Equip Directiu passarà per tots els grups a donar la benvinguda.

1r CFGM

Horari: d’11 a 13 hores

Presentació dels tutors a les

respectives aules

2n CFGM

Horari: d’11:30 a 13 hores

Dilluns 21 setembre

1r i 2n CFGS

Horari: de 15:15 a 17 hores

15:15-17 h: Presentació dels tutors a les respectives aules.

El dimarts 15 de setembre els alumnes d’ESO, Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Mitjà iniciaran les classes normals seguint l’horari que es donarà a cada alumne el dia de la presentació.

Els alumnes de Cicles Formatius de Grau Superior començaran les classes normals dimarts 22 de setembre.

A continuació us detallem els horaris de les reunions de pares i mares d’inici de curs en què us explicarem el currículum i el funcionament  del nou curs acadèmic que tot just ara comença. Com ja sabeu amb la situació de COVID, el funcionament habitual de l’Institut ha hagut d’adaptar-se a la  nova situació. Així doncs, les reunions seran telemàtiques per aquells alumnes que continuen a l’Institut.

Per assistir a les reunions telemàtiques, rebreu un correu del tutor/a el mateix dia amb l’enllaç de la vídeo trucada.

DIA HORA CURS LLOC
Dimecres 9 de setembre

17h Reunió de pares i mares de 1r ESO Videoconferència
18h Reunió de pares i mares de 1r BAT Videoconferència
19h Reunió de pares i mares de 2n, 3r i 4t d’ESO, 2n de BAT i CFGM Administratiu i Manteniment Videoconferència

Us volem recordar que la vostra assistència és molt important per tal que conegueu de primera mà tota la informació que fa referència a l’educació i aprenentatge dels vostres fills/es, així com per tenir un primer contacte amb el tutor/a, que d’ara en endavant serà l’enllaç entre vosaltres i l’institut. Aquest curs també és molt important per poder explicar les novetats a nivell de funcionament arran del COVID-19. Per aquest mateix motiu fem les reunions abans que els vostres fills/es comencin les classes.