Actes Dia Internacional de la Dona

El dimarts 8 de març en motiu del Dia de la Dona es van dur a terme diversos actes en el Centre;

• Entre personal PAS, professorat i alumnat de la Comissió Lila del centre es va representar “La cacera de bruixes”  per conèixer el passat i prendre consciència de les realitats actuals arreu del món.

• El Cor de professors i professores del Centre a càrrec de la Sílvia Ribera, es va estrenar amb una interpretació de la cançó Cant de Lluita de Roba Estesa.

• A l’edifici de cicles vam inaugurar un petit espai lila, un racó de reflexió pel feminisme.  Alumnat de l’ESO van poder visitar-lo i escriure frases sobre les dones importants en la seva vida, el mural romandrà penjat a l’edifici per tal de donar visibilitat a l’acte del 8M.
  • Durant la tarda es va projectar a les aules de cicles per a l’alumnat de 1er del CFGS de Mecatrònica Industrial el documental “Bruixes, la gran mentida” que els va portar a un debat sobre la situació de desigualtat patit per la dona.