Acte públic gestió llista d’espera CFGM

La gestió de la llista d’espera del procés de preinscripció als cicles de formació professional de grau mitjà de Manteniment Electromecànic del nostre centre, del curs 2023-2024, tant del procés d’alumnat amb continuïtat d’escolarització com del procés per a la resta de l’alumnat, es farà en un acte públic únic el proper dijous 20 de juliol a l’Institut Baix Montseny.

Hora:
12:00h CFGM Manteniment Electromecànic

Important:
1.- A l’acte ha d’assistir la persona interessada. En cas de no ser possible podrà fer-ho qualsevol altra en representació degudament autoritzada.
2.- La no assistència a l’acte d’assignació suposa la pèrdua del dret a l’assignació de plaça.
3.- La matrícula de l’alumnat que obtingui plaça es formalitzarà a continuació de l’adjudicació de plaça.

Llista d’espera CFGM curs 2023-2024:

Nombre de places que s’ofereixen a l’acte públic del proper 25 de juliol on només poden participar els alumnes que figuren a l’esmentada llista d’espera:
CFGM1: 4 places
Els alumnes que no obtinguin plaça en aquest acte públic han de tenir present l’anomenat segon període d’admissió.
Concretament, el Departament d’Educació publicarà al seu web la informació relativa als centres i cicles amb places vacants.
Només poden participar en aquest període d’admissió les persones que van presentar la sol·licitud de preinscripció i no van obtenir plaça ni per assignació ni per gestió de llista d’espera i que la qualificació que els consti en la llista ordenada sigui igual o superior a 5.
Els participants poden ampliar les peticions de la sol·licitud de preinscripció dins el termini establert en el calendari, en el marc de les vacants existents, utilitzant el formulari disponible al web del Departament.
Les peticions s’ordenen d’acord amb la qualificació mitjana dels estudis o la qualificació de la prova que permeten l’accés al cicle.
Els alumnes que obtenen plaça han de formalitzar la matrícula al centre assignat, per a la qual cosa han d’aportar la documentació que acredita que compleixen els requisits acadèmics d’accés.

Calendari del 2n període d’admissió de Cicles Formatius:
– Publicació de centres i cicles formatius amb places vacants: 24 de juliol de 2023.
– Ampliació de peticions per al segon període d’admissió: del 25 al 27 juliol de 2023.
– Publicació de la llista d’admesos al centre: 31 de juliol de 2023.
– Període de matrícula (2a fase d’admissió) : de l’1 al 5 de setembre de 2023.