24 HORES d’Innovació Barcelona

Recordem la Primera Edició de 24h d’Innovació Barcelona, on l’Adrià i l’Albert, alumnes del CFGS de Química Industrial van participar, els voleu veure? No us perdeu el vídeo!

Aquest esdeveniment organitzat pel Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya i patrocinat per la Fundación Bankia por la Formación Dual té com a objectiu concentrar tota la potència de creativitat de l’alumnat d’FP durant 24 hores, on han de idear, prototipar i presentar una solució a un dels 24 reptes proposats per empreses.

Malgrat que aquest curs no participem en la Segona Edició, desitgem que els dies 15 i 16 d’abril tots els/les participants gaudeixin tan com ho vam fer nosaltres.