TALLERS D’ESTUDI ASSISTIT (TEA)

Els tallers d’estudi assistit van néixer el curs 2006-07 com un recurs educatiu més que s’ofereix dins del Pla Educatiu d’Entorn de Sant Celoni per a tots aquells alumnes, que es valora que requereixen i poden beneficiar-se d’ell. El present curs seguint amb aquesta filosofia, comptem amb 4 tallers que enguany es faran al Sax Sala del poble. L’objectiu d’aquests tallers és oferir un espai de socialització, cohesió grupal i suport escolar en les diferents matèries del currículum a través d’uns monitors, un parell de dies a la setmana.

Així doncs us informem que a partir d’avui s’inicien els tallers i els horaris seran els següents:

Dilluns i dimecres de 17 a 18:30 hores
Dimarts i dijous de 17 a 18:30 hores