Extraescolars de Hip Hop i Zumba

Us informem que l´Institut Baix Montseny ofereix classes de Hip hop/ Zumba els dimarts a la tarda, de 15h.15 a 16h.30, a on es preparen coreografies variades. Durant el curs es realitzen diferents mostres del treball realitzat.
El departament d´educació física té disponibilitat d´organitzar diferents activitats físico- esportives en funció dels interessos de l´alumnat.
Enguany la recentment creada Comissió de talents està treballant per fidelitzar grups d´alumnes diversos per tal que puguin tenir un espai on desenvolupar els seus talents: arts plàstiques, música, expressió corporal….. amb la finalitat de crear projectes concrets que es puguin mostrar a la resta de la comunitat educativa.