CELEBREM EL DIA DE LA PAU

Aquest dimecres 30 de gener era el dia de la Pau i la No Violència. Des de la matèria de Cultura i Valors hem treballat durant vàries sessions amb tots i totes els/les alumnes de l’ESO la presa de consciència del significat d’aquest dia. Com a resultat d’aquesta feina s’ha renovat l’arbre de l’entrada del centre amb totes les mans plenes de nous desitjos del nostre alumnat.

Per acabar de commemorar aquest dia hem fet una “Performance a les 12h15 al pati gran, on els/les alumnes s’han col·locat per dibuixar el símbol de la Pau .