VIATGE EDUCATIU PISTOIA 2016

La setmana de 22 al 26 de febrer les alumnes i els alumnes de TEI de l’INS Antoni Pous i Argila estem gaudint d’ un viatge educatiu a la ciutat de Pistoia, a les portes de la Toscana, descobrint una ciutat amb polítiques educatives municipals implicades i compromeses amb els petits i petites d’aquesta ciutat. A més tenim la sort de gaudir d’una gran guia, la Noemí, antiga alumna de TEI del nostre INS i actualment, instal·lada i compromesa amb el projecte educatiu de la ciutat Italiana.

Estem visitant 5 centres educatius: ASILI NIDO IL FARO, SCUOLA DELL’INFANZIA MARINO MARINI, AREA BAMBINI VERDE,  AREA BAMBINI GIALLI i SCUOLA DELL’INFANZIA IL CASTELLO.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *