XERRADA D’ORIENTACIÓ UNIVERSITÀRIA

Us informem que, des de Coordinació de Batxillerat i dins les activitats de tutoria, vàrem organitzar una conferència destinada als pares dels alumnes de 2n de batxillerat, als alumnes d’aquest curs i als de Cicles Formatius de Grau Superior (CFGS) per tal de conèixer les diverses opcions bàsicament de tipus universitari, que tenen aquests alumnes en acabar aquesta etapa educativa.

L’acte es va fer dijous 24 de febrer, a les 8 del vespre, a l’Auditori UNNIM-Caixa de Manlleu i va anar a càrrec del senyor Jesús M. Prujà, Cap de l’Oficina d’Orientació per a l’Accés a la Universitat de la Generalitat de Catalunya i la senyora Conxita Domínguez, Orientadora de la mateixa oficina.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *