Nova convocatòria de beques de Mobilitat Internacional Erasmus Plus a Cicles Formatius per a ALUMNAT

S’obre la convocatòria 2023-2024 per participar en projectes de mobilitat internacional al nostre centre. Enguany, s’ofereixen els projectes següents:

Projectes dirigits a l’ALUMNAT:

• 3 places amb beca Erasmus+ per alumnat de Cicles formatius de grau mitjà per qui vulgui fer pràctiques durant mínim 1 mes a Aarhus (Dinamarca), Varala (Finlàndia) o Nazaré (Portugal).
  • 4 places amb beca Erasmus+ per alumnat de Cicles formatius de grau superior per qui vulgui fer pràctiques durant mínim 2 mesos a Aarhus (Dinamarca), Varala (Finlàndia) o Nazaré (Portugal).

Les persones interessades que accedeixen a la direcció següent i segueixen les instruccions: INSTRUCCIONS SOL·LICITUD PARTICIPACIÓ

També podeu trobar més informació al següent enllaç:  PRESENTACIÓ DADES CONVOCATÒRIA

El termini per enviar la sol·licitud finalitza el 8 de desembre de 2022 a les 12h de la nit. Per qualsevol dubte, us podeu posar en contacte amb la coordinació de mobilitat internacional FP: Mercè Reina (fp.mobilitat@insantonipous.cat).