NOTEBOOKS 1X1 ALUMNES DE PRIMER D’ESO

Benvolguts pares.

En la línia de treball del centre, el portàtil, el llibre digital i les eines que en ofereix internet, són instruments imprescindibles per tal d’estar al dia en les noves tecnologies.  Per aquest motiu, tenint present que el Departament d’Ensenyament no es farà càrrec de part de la despesa del NETBOOK, durant el curs 2012-2013, la família haurà d’assumir el cost dels NETBOOK. Cal tenir present que és una eina que s’utilitzarà al llarg de tota l’ESO, sempre i quan l’alumne tingui cura de mantenir-lo en bones condicions.

Per poder accedir a la compra del NETBOOK recomanem l’empresa INFOSELF, la qual centralitzarà l’entrega,  la compra i d’altres serveis. El gravat del nom de l’alumne i el logo del centre aniran a càrrec del centre.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *