CONCURS “EL GUST PER LA LECTURA”

Aquest primer trimestre els alumnes de 1r d’ESO hem llegit El clan de la lloba, una novel·la de Maite Carranza. Una vegada llegit, hem pogut triar quines activitats volíem fer sobre aquest llibre.
Nosaltres hem escollit fer un taller d’interpretació per representar un fragment de l’obra.
La persona que ha dirigit el taller és Miquel Agell, un actor professional que ha treballat a TV3 i ha actuat en moltes obres de teatre. Aquest taller consta de dues sessions, una el 16 de febrer i la segona, el 23.
L’escena que hem treballat al taller l’haurem de gravar i presentar-la al concurs El gust per la lectura, en què participen escoles de tot Catalunya.

Alumnes grup negre 1r ESO

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *