Beques per a ensenyaments postobligatoris no universitaris

Termini per presentar les sol·licituds: Fins a l’1 d’octubre de 2019

Beques convocades pel Ministeri d’Educació i Formació Professional per a estudiants que el curs acadèmic 2019-2020 cursen ensenyaments postobligatoris i superiors no universitaris.

Les quanties que es poden atorgar són les següents:

1. Quanties fixes
    – Quantia fixa lligada a la renda
    – Quantia fixa lligada a la residència de l’estudiant durant el curs escolar
    – Beca bàsica
    – Quantia fixa lligada a l’excel·lènciab) Quantia variable
    – Segons el resultat de la ponderació de la nota mitjana de l’expedient de l’estudiant i de la seva renda familiar.

S’han de tramitar online a la següent adreça::http://ensenyament.gencat.cat/ca/serveis-tramits/beques/

L’Ajuntament de Manlleu oferirà suport durant el mes de setembre a ll’alumnat que necessiti ajuda per realitzar la sol·licitud de beca d’estudis postobligatoris.

Les persones interessades han de demanar hora a l’OAC (Oficina Atenció Ciutadana) de Manlleu: 93 850 66 66 / atenciociutadana@manlleu.cat