INS ANTONI POUS GUANYA EL 2N PREMI HACK THE SCHOOL

L’INS Antoni Pous no para!!! Ens apuntem a tot allò que serveixi per millorar, per créixer, per oferir uns millors i actuals aprenentatges als nostres alumnes. Fem el que calgui perquè l’INS sigui un espai ideal per ser, per estar, per aprendre, per compartir i per conviure.

Amb aquest esperit i motivació absoluta, ens vam presentar a la crida organitzada per la Fundació Bofill sobre el canvi dels espais, HACK THE SCHOOL.

Dels 176 centres que es van presentar a la crida feta per la Fundació Bofill, només 30 van ser seleccionats per a la fase final i l’INS Antoni Pous va ser un dels escollits com ja sabeu.

El dia 23 de maig es va fer públic el veredicte del jurat que havia de valorar els projectes presentats a la crida. I……el nostre INS va aconseguir el 2n premi!!!

Volem agrair a tothom, a la Laura Coll la nostra arquitecte que ens ha assessorat, i guiat en tot el procés i sempre amb un gran somriure. A tot el claustre, alumnat d’ESO, BATXILLERAT i CICLES, famílies, consergeria, taller mecànic, i un llarg etc, les idees, la seva implicació, la creativitat, la predisposició, l’esforç i el seu somriure davant de qualsevol proposta.

El dia 17 de juny hi ha la jornada de tancament on formarem part de la taula rodona i ens faran l’entrega del premi!.

Però no s’acaba aquí…continuem amb l’aventura!