ALUMNES I PROFESSORS VISITEN TURQUIA

Tres alumnes i tres professors de l’Institut Antoni Pous i Argila de Manlleu van ser a l’escola Pamukyazı Tamsa Seramik a Torbali, a prop de la localitat turca d’Izmir, del 7 al 13 de maig.

Durant la seva estada els nois i noies dels centres participants es van allotjar en cases dels alumnes turcs. Junts van dur a terme diverses activitats relacionades amb la creativitat – Treball en fusta, pedra, “Ebru art”, activitats plàstiques, etc….i van visitar llocs tan emblemàtics com les runes d’Efes o la ciutat d’Izmir.

L’activitat s’emmarca dins el projecte d’Erasmus+ “My Everest, your Molehill” on participen diferents països europeus.

Amb aquesta visita finalitza aquest projecte que ha durat dos anys i que ha portat als estudiants a altres llocs d’arreu d’Europa com Bèlgica, Alemanya, Hongria i Àustria.

Erasmus Torbali (turquia) 2017