Taller de Narrativa

Benvolgudes famílies,

Durant aquest curs, hem fet unes sessions molt interessants, dinàmiques i divertides relacionades amb l’aprenentatge de narracions i la imaginació per a millorar la nostra manera d’escriure. L’encarregada de dur a terme aquestes sessions a totes les escoles de Montornès ha estat la Mon Mas, una genial narradora de contes que ens desperta les ganes de narrar i relatar.

Han estat quatre sessions a l’escola; i una al teatre Margarida Xirgu, com a cloenda, conjuntament amb els altres cursos de 5è de les altres escoles de Montornès del Vallès.

Durant les sessions a l’aula hem seguit algunes dinàmiques a partir de llibre il·lustrats o contes fantàstics. Vam improvisar relats a partir de paraules, vam crear un bosc d’arbres màgics, vam crear unes ulleres màgiques de colors i vam aprendre més paraules a partir d’uns dibuixos ben estranys.

A la sessió de cloenda final mentre la Mon i alguns alumnes creaven una història a partir de paraules aleatòries, la Noemí Villamuza, una il·lustradora convidada va anar posant dibuixos a les històries que creaven.

Ha sigut tota una experiència!

Alumnes de 5è