Sortida al Poble Espanyol

Benvolgudes famílies!

El dia 20 d’octubre vam anar d’excursió tota la primària al Poble Espanyol, a la ciutat de Barcelona.

Ens van explicar que era un museu de cases típiques de totes les comunitats autònomes espanyoles, a més a dins de cada casa hi trobem artesans que fan diverses peces de record o de decoració per a vendre al públic que els visita.

A part d’endinsar-nos en alguns carrers típics de ciutats que tenim molt llunyanes, vam elaborar de forma artesana un plat decoratiu de vidre. Va ser una experiència molt gratificant i immersiva, semblava que fóssim autèntics artesans del vidre!

És una visita molt recomanable, inclús per anar amb família o com el nostre cas, el fet d’anar amb tots els companys d’educació primària de l’escola.

Adéu!

Alumnes de 6è