Gimcana coeducativa

Hola famílies!

El passat divendres 4 de març i amb motiu del dia de la dona que va ser el dia 8 de març, els alumnes de 6è de Primària de totes les escoles de Montornès del Vallès, vam fer una gimcana relacionada amb la coeducació pel poble.

Finalment, tots els alumnes ens vam trobar a la plaça Joan Miró per fer una activitat relacionada amb tres dones ben diferents.

Durant la setmana següent vam fer diverses activitats a dins de l’escola relacionades amb dones que havien fet moltes coses rellevants al llarg de la història. Finalment el divendres, ens vam reunir amb tots els alumnes de l’escola per fer amb els nostres cossos, el símbol femení al pati de l’escola.

Fins aviat!