Disfrutem dels jocs de taula

Després de la tornada del Nadal, els alumnes de 5è vam descobrir uns quants regals a la classe!

Vam obrir aquests regals i eren jocs de taula de diversos estils: de rapidesa, cooperatius, d’enginy, etc.

Molts eren nous per a nosaltres, per això ens vam posar per grups i vam anar explicant les instruccions.

A part d’això, també vam gaudir compartint alguns jocs que ens han regalat aquest Nadal amb els companys i companyes.

Ens ho hem passat molt bé i de ben segur que repetirem un altre dia, gaudint i entretenint-nos amb jocs de taula a la classe.

Alumnes de 5è