AQUEST CURS TENIM PADRINS LECTORS!!

Benvolgudes famílies,

Aquest curs els nois i noies de 5è seran padrins de lectura dels nens i nenes de 2n. Per aquest motiu ens han visitat i han repartit unes cartes per a cadascun dels alumnes de segon. La carta consistia en una petita descripció (pistes) per a que cada nen o nena de la classe endevinés i cerqués al seu padrí a l’escola.

Clica la imatge.

Tots els dimarts, durant una estoneta a primera hora de la tarda, cada padrí i cada alumne de 2n compartiran una estona de lectura que els permetrà viure unes experiències molt enriquidores, reforçar l’hàbit lector i fomentar el plaer de la lectura.

Una salutació.