Programa de la fruita a l’escola

La nostra escola participa en el Programa de consum de fruita a les escoles, una iniciativa de la Unió Europea en col·laboració amb els departaments d’Agricultura, Salut i Ensenyament.

📌 Quin és l’objectiu?
✔️ Oferir fruita gratuïta als esmorzars dins del centre escolar.
✔️ Fomentar hàbits d’alimentació saludable entre els nostres infants.
✔️ Donar a conèixer la importància de consumir més fruites i verdures, així com les seves propietats, estacionalitat i beneficis per a la salut.
✔️ Promoure el consum d’aliments saludables com fruites, verdures, fruita seca i llegums.
✔️ Reduir el consum de llaminadures, brioixeria i begudes ensucrades.

Calendari de repartiment de fruita

📅 Octubre de 2025
👉 Pera 👉 Poma

📅 Novembre de 2025
👉 Plàtan 👉 Mandarina 👉Pera

📅 Gener de 2026

👉 Mandarina 👉 Poma 👉 Pera

📅 Febrer de 2026

👉 Taronja 👉 Plàtan👉 Mandarina

📅 Març de 2026

👉 Plàtan 👉 Taronja👉 Poma

📅 Maig de 2026

👉 Albercoc 👉 Taronja 👉 Ciroiol

📅 Juny de 2026

👉 Cirera👉 Nectarina👉 Préssec

Per garantir una bona organització i que tots els infants gaudeixin d’aquesta iniciativa, comptarem amb la col·laboració de les famílies per repartir la fruita durant els dies de distribució. Gràcies per ajudar-nos a fer que aquest projecte sigui tot un èxit!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>