Treballem els ecosistemes

L’alumnat de 5è, després de treballar a medi natural els èssers vius i el seu entorn, vam voler aprofundir en diferents ecosistemes. Per a això hem dut a terme un petit projecte on, per grups, han buscat informació de l’ecosistema escollir, ha fet un mural i per últim l’han exposat a la resta del grup. Així, hem treballat les relacions entre l’entorn i els èssers vius de manera més concreta sense oblidar habilitats tan importants com la cooperació, la creativitat, l’organtizació, l’ús de les competències digitals i expressives. Finament ens vam donar feedback els uns als altres per tal de fer millores per a pròxims projectes.

Han gaudit molt i els resultats són espectaculars!

Aquí teniu un recull de fotos del procés: https://drive.google.com/drive/folders/1O1CTr-ZflTacxerQGXS52DoKPH08p5o3?usp=sharing