Obres a l’escola!

La nostra escola ha obtingut 1.020.3658,60 € de la línia d’ajut a la rehabilitació d’edificis de titularitat pública del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència que es finança amb els Fons Europeus Next Generation. En el seu conjunt, l’actuació arriba a 1.280.096,24 € i inclou accions per convertir el centre en un espai més accessible, segur i eficient des del punt de vista energètic. Actualment ens trobem en plena  millora de l’aïllament de les façanes i les cobertes, la substitució de la caldera de gas per una d’aerotèrmia amb radiadors d’alta eficiència i la instal·lació de plaques fotovoltaiques.

Estem molt il·lusionats amb aquest projecte!!