Tornen amb ganes els berenars solidaris!

Gràcies al Club de bàsquet Vila de Montornès del Vallès per la seva implicació, l’energia i l’empenta dels seus jugadors és extraordinària!, a l’A.F.A. de l’Escola Sant Sadurní que van organitzar un berenar fantàstic i van treballar de valent, a l’ajuntament per les seves aportacions, als/ a les alumnes de sisè que van ser un exemple per a tota l’escola,  a les famílies que van col·laborar i participar amb alegria i ganes i, a tots/es les i els mestres per intentar transmetre l’esperit solidari als/ a les nostres alumnes.

Us deixem un tastet!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *