CONTA’M UN CONTE

Amb els divendres de contacontes descobrim un món màgic, ple d’imaginació i ens omplim de sensacions i emocions.

Els contes ajuden als alumnes a créixer, llegir, escoltar, explicar i és un plaer per la persona que explica i per aquelles que escolten.

Aquesta vegada han sigut dos alumnes de segon, la Valeria i en Daniel que ens han explicat un conte ben dolç com és La princesa i el pèsol.

Moltes gràcies Valeria i Daniel per la vostra història. Enhorabona, heu estat genial!!

Tornem divendres vinent per poder gaudir de més contacontes!!

Al següent enllaç, trobareu una galeria de fotografies dels grans artistes que fan possible aquests moments tant especials