CONTA’M UN CONTE

Com cada divendres gaudim de l’activitat d’aprenentatge CONTA’M UN CONTE on cada alumne ens explica un conte popular que serveix per treballar el desenvolupament de l’expressió i el llenguatge oral.

Aquesta vegada han sigut dues alumnes de segon, la Julia i la Nagore que ens han fet gaudir amb els personatges del conte La Blancaneus i els set nans.

Moltes felicitats Julia i Nagore!!! Ha sigut tot un plaer compartir aquesta agradable estona amb vosaltres!!!

Podreu veure un recull de fotografies dels nostres alumnes al següent enllaç:

Tornem d’aquí dues setmanes amb més contacontes!!!

Recordeu que la setmana vinent és carnaval, per tant no hi haurà divendres de contacontes!!!.