Cambridge English

El curs 2016-17 vam signar un conveni per poder realitzar els exàmens de Cambridge a l’escola i encara està vigent en l’actualitat.

Promoció del curs 2018-2019.

Tenim a l’escola el document oficial que ens acredita com a centre preparador del exàmens de Cambridge durant l’any 2018, també el certificat per al curs 2019-20 i actualment l’acreditació és fins a final de l’any 2022.

El proper dia 12 de juny de 2021 tornarem a realitzar els exàmens de Cambridge a les nostres instal·lacions.

Aquests exàmens estan dissenyats i desenvolupats per motivar als alumnes des de petits fins a l’adolescència.  Treballen les quatre habilitats lingüístiques: comprensió oral i escrita, expressió oral i escrita, i apropen l’aprenentatge a la vida.

Els 3 nivells d’examen que es fan a l’escola estan relacionats amb el Marc Comú Europeu de Referència per les llengües. El MCER permet mesurar amb facilitat el progrés que van fent els seus fills i les seves filles en anglès, i ajudarà a empreses e institucions educatives a reconèixer les seves habilitats quan finalitzin el seu període escolar.

Els títols de Cambridge English són valorats a tot el món.

Cambridge English: Young Learners és un conjunt d’exàmens motivadors formats per activitats especialement dissenyades per estudiants d’ensenyament primari. Hi ha tres nivells: Starters, Movers i Flyers perquè els alumnes puguin seguir un camí clarament marcat per progressar en l’aprenentge de l’anglès.

Tots els alumnes que realitzen els exàmens obtenen el seu certificat Cambridge English, la millor recompensa al seu esforç, a un acte de celebració que es celebra al nou espai de l’escola.

Al juny, els alumnes de 4t, 5è i 6è, tenen l’oportunitat de poder fer els exàmens Starters, Movers i Flyers al centre un dissabte al matí.

Visiteu la pàgina oficial de Cambridge English per practicar les proves i aprendre anglès de forma divertida:

STARTERS >>>>>

MOVERS >>>>>>