IMMERSIÓ LINGÜÍSTICA 2021-22

Benvolgudes famílies,

Hem obtingut una beca d’immersió lingüística en anglès per a una estada amb 25 alumnes a la ciutat de Oliva (València)

No és gens fàcil obtenir una beca d’aquest tipus del MEC. Perquè us feu una idea només hi havia beca per 19 escoles de Catalunya i, gràcies a la puntuació obtinguda al projecte que vam presentar, l’hem pogut obtenir. Hi ha molta feina al darrera que fem molt motivats per donar la millor educació possible al nostre alumnat.

Pensem que és una oportunitat increïble pels vostres fills i filles que podran de fer una immersió lingüística en anglès durant una setmana amb tot pagat (només s’ha de pagar el transport). A banda de fer servir l’anglès per comunicar-se també treballaran temes de ciència.

Per poder participar en el procés de selecció els vostres fills i filles han d’escriure una carta de motivació on han d’explicar perquè volen viure aquesta experiència, com els enriquirà, què volen aprendre, que poden aportar ells al grup, quines són les seves inquietuds, etc.

Els criteris de selecció i el calendari d’activitats s’enviarà per Dinantia i es penjarà a la cartellera del centre.

L’alumnat que no pugui, o no vulgui, participar al programa i es quedi a l’escola realitzarà activitats equivalents a les que realitzaran els seus companys/es a València. No avançaran temaris diferents. Durant aquella setmana a les classes treballaran principalment anglès, ciència i esport.

⚠ INFORMACIÓ   IMPORTANT :

PRESENTACIÓ ESTADES LINGÜÍSTIQUES >>>>

SELECCIÓ ALUMNAT ESTADES LINGÜÍSTIQUES >>>>