BENVINGUTS I BENVINGUDES!!!

A la web de l’escola Sant Bernat Calvó de Vila-seca.

Fotos de grup curs 2017-18: GRUPS A: P3, P4, P5, 1r, 2n, 3r, 4t, i       GRUPS B: P3,  P4, P5, 1r, 2n, 3r, 4t, i

CONTA’M UN CONTE

Amb els divendres de contacontes descobrim un món màgic, ple d’imaginació i ens omplim de sensacions i emocions.
Els contes ajuden als alumnes a créixer, llegir, escoltar, explicar i és un plaer per la persona que explica i per aquelles que escolten.
Aquesta vegada han sigut dos… Llegeix més»

G Suite for Education

G Suite for Education ofereix funcions de Google (Gmail, Classroom, Google Drive,…)  a centres educatius.
A la nostra escola estem començant a introduir el treball amb aquests serveis de Google. Per això, cal que l’alumnat de cicle mitjà i superior disposin de comptes Gsuite que els… Llegeix més»

PROJECTE CONTA’M UN CONTE

El passat divendres 8 de febrer, el nostre alumne de segon, en Kevin, ens va endinsar al món de la fantasia i la imaginació amb el conte El Gat amb botes, un conte popular ple d’aventures.
Moltes gràcies Kevin per la teva història!!! Ha sigut tot… Llegeix més»

PROJECTE CONTA’M UN CONTE

Com cada setmana, tornem amb una altra edició dels divendres de contacontes. Aquesta vegada dues alumnes de segon, la Helena i la June ens han dut al món de la imaginació i la màgia amb el conte El flautista d’Hamelín (conte popular alemany).
Recordeu que el… Llegeix més»

PROJECTE CONTA’M UN CONTE

Després del període vacacional de Nadal, tornem amb els divertidíssims divendres amb el projecte CONTA’M UN CONTE.  Aquesta setmana el protagonista van ser en Guillem, alumne de segon, on ens va captivar amb el conte El llop i les set cabretes.
Recordeu que els alumnes es… Llegeix més»

PROJECTE CONTA’M UN CONTE

El passat divendres, 14 de desembre, l’alumna de 2n, l’Ainhoa Meneses, ens va explicar una història sobre una cigala i una formiga que sortien de casa seva per gaudir del bon temps i recollir menjar. Però la cigala només cantava i ballava… Es tracta del… Llegeix més»

PROJECTE CONTA’M UN CONTE

El passat dimecres, 5 de desembre, el nostre alumne Vasile Postarita de 2n va ser el protagonista i ens va deixar emocionar-nos per un conte de tota la vida i molt famós per als nens i nenes amb el títol El soldadet de plom.
Tots els… Llegeix més»

PROJECTE CONTA’M UN CONTE

Com cada setmana, els divendres tenim sessió literària gràcies al projecte Conta’m un conte. Aquesta setmana, el nostre alumne Sergio de 2n, va compartir amb tots els seus companys i companyes, un viatge d’aventures amb una història de sempre que no ha perdut vigència i… Llegeix més»

Som periodistes!

Hola a tots i a totes!
A quart estem redactant notícies sobre la Festa Major d’Hivern de Vila-seca. Estem aprenent molt i disfrutant de ser periodistes durant uns dies.
Fins aviat!

UN REPTE D’ESCACS !

Una nova activitat d’escacs per fer a l’escola.
Cada 15 dies, aproximadament, proposarem un problema d’escacs per resoldre els alumnes, pares, mares i mestres del centre. Trobareu el “repte” a la cartellera que hi ha a l’entrada del menjador.
Per participar cal anotar la resposta en un… Llegeix més»

PROJECTE CONTA’M UN CONTE

Els contes ens endinsen en un món màgic, que ajuda als nens i nenes a créixer. Llegir, escoltar, explicar contes, és un plaer pel que explica i pel que escolta.
Divendres passat, 30 de novembre, dues alumnes de 2n, l’Aina i la Lucia, van compartir amb… Llegeix més»

PROJECTE CONTA’M UN CONTE

El passat divendres vam arrencar amb el projecte CONTA’M UN CONTE on els alumnes de segon llegeixen i es preparen un conte durant dies i després a l’escola ens ho expliquen, creant així una motivació i gust per la lectura. Aquest divendres dos alumnes ben eixerits… Llegeix més»

PROJECTE CONTA’M UN CONTE