UN HORITZÓ D’ESPERANÇA

El temps passa volant…
Sembla mentida, però ahir va fer un any que l’escola tancava les seves portes a causa de la pandèmia. Justament un dia abans que es decretés l’estat d’alarma.
Vam passar unes primeres setmanes molt dures, amb moltes pors i incerteses. No ens podíem… Llegeix més»

CONTROL CO2

Ahir l’Ajuntament de Vila-seca ens va fer arribar dos aparells per mesurar el CO2 de les aules, que es quedaran a l’escola.
Hem pogut comprovar com totes tenen una bona qualitat d’aire.

EXAMENS DE CAMBRIDGE

Ja tenim data per als exàmens de Cambridge que es faran a les nostres instal·lacions: dissabte, 12 de juny de 2021.
Hi ha tres nivells d’exàmens: Starters, Movers i Flyers. Amb aquests 3 nivells l’alumnat de 4t, 5è i 6è pot seguir un camí clarament… Llegeix més»

PROJECTE AXIOMA

Benvolgudes famílies,

ja tenim activades les llicències digitals d’Axioma, el projecte de matemàtiques manipulatives i experimentals que fem al centre a Educació Infantil.
Aquest curs tenim una plataforma digital per poder treballar des de casa en cas de confinament o per anar repassant continguts que hem anat… Llegeix més»

Obra d’art

Aquests dies estem aprenent que la Yayoi Kusama a part de pintar quadres també decorava espais, tant tancats com a l’ aire lliure. Per això avui hem decorat un arbre del nostre pati amb cercles que és la forma que ella més utilitzava. Som uns… Llegeix més»

REPTE EXPERIMENTA

Voleu convertir-vos en científics i científiques 👩‍🔬? Aquest divendres ho podreu fer de la mà de l’Eva i la Barbara.
Us proposaran cinc experiments per fer en família partint de petits reptes!
Creieu que un ou pot surar a l’aigua? Sereu capaços de fer ballar unes llenties? I… Llegeix més»