ACTIVITATS ERASMUS 2023-24

Aquestes són les activitats que tenim previst realitzar durant el curs.

MOBILITATS EN GRUP D’ALUMNAT A DUBLÍN

Un grup de 24 nens i nenes de 6è viatjarà a la capital d’Irlanda, a l’escola https://www.stpatricksns.com/home  per realitzar activitats conjuntes en anglès relacionades amb la ciència i els escacs. La mobiitat es realitzarà del 13 al 17 de novembre.

Primer dia del nostre grup d’alumnat de sisè a l’escola St. Patrick’s de Dublín.
Han passat un dia genial ple d’activitats amb tots els nens i nenes de l’escola.
Han fet balls, jocs esportius i un torneig d’escacs, entre d’altres.

Representació de l’alumnat de 6è a Dublín, Irlanda.

Han visitat l’escola St. Patrick’s NS on han pogut fer moltes activitats en anglès amb el seu alumnat. I també partides d’escacs conjuntes.

A banda de totes les activitats acadèmiques estan fent també moltes visites culturals.

Fa molt de fred però la pluja els ha respectat. Han pogut fer tot el programa que estava previst.

És una bonica experiència de vida.

Phoenix Park, Dublín (Irlanda)
Erasmus Nov 2023
Trinity College Dublín (Irlanda)
Erasmus Nov 2023

Aquests dies diversos mitjans de comunicació posen el focus a la mobilitat Erasmus de la nostra escola.

APRENENTATGES PER OBSERVACIÓ

Estem organitzant 2 mobilitats d’aprenentatge per observació a Itàlia.

CURSOS ESTRUCTURATS

Durant l’estiu de 2024 es realitzaran cursos estructurats que ens ajudaran a millorar el nostre Projecte Educatiu.

VISITA D’EXPERTS

Durant el tercer trimestre rebrem la visita d’un matemàtic Irlandès que realitzarà tallers pràctics amb l’alumnat i sessions teòriques amb el claustre.

VISITA DE MESTRES D’ALTRES ESCOLES D’EUROPA

Durant la setmana del 16 al 20 d’octubre vam rebre la visita de la Sandrine. Mestra d’educació Especial de l’Illa Reunió.

Va viatjar molts quilòmetres per observar les nostres classes, aprendre com organitzem l’atenció a la diversitat a la nostra escola i a la secundària.

Moltes gràcies a l’EAP i a la Roser de la SIE de l’Institut Ramon Barbat que també van compatir amb ella un matí.

També vam fer amb ella la visita guiada per Vila-seca on vam poder gaudir del Castell i el Celler.

La Sandrine ha quedat meravellada del nostre patrimoni.

Volem donar les gràcies a la Núria Viladot, de l’Ajuntament de Vila-seca, per la seva eficiència i amabilitat.

MESTRES EN PRÀCTIQUES

Welcome to our school!
Durant aquest trimestre tindrem amb nosaltres a Ludmila, una mestra en pràctiques de la República Txeca.
Els vostres fills i filles tenen l’oportunitat de tenir-la a les seves classes i practicar amb ella l’anglès.
Motivació a tope!👍
Us han explicat com fan Speaking Corner?
Puede ser una imagen de 5 personas y texto