G Suite for Education

G Suite for Education ofereix funcions de Google (Gmail, Classroom, Google Drive,…)  a centres educatius.

A la nostra escola estem començant a introduir el treball amb aquests serveis de Google. Per això, cal que l’alumnat de cicle mitjà i superior disposin de comptes Gsuite que els permeten treballar  de manera col·laborativa i millorar les seves competències de l’àmbit digital.

Els serveis de G Suite no recopilen ni utilitzen dades dels alumnes amb finalitats publicitàries. Els comptes de G Suite de l’alumnat estarà sempre supervisat pel centre, assegurant-ne l’ús educatiu i responsable.

Cada curs, els comptes personals pujaran de curs i els de 6è s’eliminaran.

Què és G-Suite?

G Suite és un conjunt d’aplicacions enfocades a augmentar l’eficàcia del treball educatiu i assolir els seus objectius traçats en la competència digital.

Com treballa ?

Amb les seves aplicacions fetes per millorar la comunicació, l’emmagatzematge en el núvol, la col·laboració per al treball en equip i el control per a la seguretat informàtica.

Cada membre té un nom de domini personalitzat i funciona en tablets, mòbils i ordinador i per descomptat, tot funciona en el núvol.

G Suite compta amb 12 aplicacions dividides en 4 categories:

Google per a la comunicació

Gmail: és el correu de google que tots coneixem.
Hangouts: Missatgeria instantània, un xat.
Calendari: Google calendar. Facilita la planificació d’activitats i el treball en equip.
Google+: La xarxa social de Google. Permet compartir i col·laborar. Està a punt de ser suprimida per Google.

Emmagatzematge al núvol.

Google drive: Et permet emmagatzemar, compartir, sincronitzar i visualitzar els teus arxius en temps real.

Col·laboració: Treball en equip amb eines de google

Documents: És l’editor de documents de text de google. Sense necessitat de programari i fet perquè diversos puguin treballar-hi al mateix temps i en diferents ubicacions.
Fulls de càlcul: Formules, taules dinàmiques, gràfics, etc. Amb la facilitat que diversos poden treballar sobre l’arxiu en temps real.
Formularis: Per crear qüestionaris o enquestes de forma simple i dinàmica, per posteriorment analitzar els seus resultats en fulls de càlcul.
Presentacions: L’eina de Google per fer presentacions en diapositives.
Sites: Pots crear contingut per col·locar-ho en llocs web. Completament útil per a projectes.

Administració i control

Consola de l’administrador: Seguretat i control dels usuaris i dispositius.

Tot això i molt més és G Suite for Education !!