Noves Tecnologies

El desplegament de les competències digitals és indespensable per a tota persona que vulgui interactuar amb normalitat en la societat actual.Es tracta d’un conjunt d’habilitats, coneixements i també d’actituds que els alumnes han d’anar assolint durant l’educació bàsica obligatòria. Les competències digitals són transversals i poden ser utilitzades per tractar problemes i situacions que afecten qualsevol àrea curricular.

L’escola ha de preparar per a la vida real i les eines i aplicacions digitals són una part indissociable d’aquesta vida.

La comprensió del món que ens envolta està condicionada, per com aquest món es mostra, i com ens comuniquem. Els mitjans digitals són decisius al respecte.

El domini de les eines i els processos digitals constitueix una garantia d’ equitat en el sistema educatiu.

IMPLANTACIÓ DE LA NOVA APLICACIÓ DE COMUNICACIÓ AMB LES FAMÍLIES DINANTIA: