Recomanacions Educació Infantil

Recomanacions a  Educació Infantil

La família i l’equip d’Educació Infantil tenim un objectiu comú, acompanyar als infants a créixer en un ambient acollidor, una bona adaptació i l’adquisició d’hàbits d’autonomia. Per tot això us preguem que col.laboreu amb els punts següents:

• Han de venir vestits amb roba còmoda, fàcil de treure, evitar tirants, cinturons, … Els nens i les nenes han de poder ser el màxim d’autònoms en vestir-se, anar al lavabo, rentar-se les mans, beure aigua,…

• Tant la roba com la motxilla, han d’anar sempre marcades amb el nom i cognoms.

• La bata de P3 amb gomes i la de P4 i P5 amb botons. Tots/es els alumnes d’Educació Infantil s’emportaran la bata dimecres, divendres i quan es cregui convenient. Per això recomanem tenir dues bates.

• El dia de psicomotricitat i a les sortides és important venir amb el xandall de l’escola i calçat sense cordons. El xandall, bates, bosses, llençols… de l’escola es venen a l’AFA i a la botiga “La Palma” C/ Marià Aguiló, 109, telèfon 93 300 65 53.

• Les bates i les jaquetes han de portar veta prou llarga per poder-les penjar.

• Cal portar un got de plàstic per beure aigua amb el nom del nen/a.

• Per esmorzar evitarem làctics (iogurts, petit suise …), sucs, llaminadures,…Recomanem que portin fruita o un petit entrepà en una carmanyola.

• No es poden portar joguines a l’escola.

• Els nens i les nenes de P3, P4 i P5 portaran al principi de curs: 2 caixes de mocadors de paper i 2 paquets de tovalloletes humides.

• En cas de necessitar prendre algun medicament puntualment en horari escolar, és obligatori portar un paper del pare, mare o tutor amb la dosi, l’hora que s’ha de donar el medicament i la signatura o certificat del metge. És important comunicar-ho al tutor/a.

• Si voleu celebrar els aniversaris a l’escola recordeu no portar pastissos fets a casa, només es poden portar aliments que hagin passat els controls sanitaris oficials, que no necessitin conservació en fred i en porcions individuals.

ENTRADES I SORTIDES DE L’ESCOLA:

ENTRADES: Els nens/es entren sols a l’escola. Els familiars evitaran accedir al recinte, es prega acomiadar-se dels nens abans de entrar a la rampa d’accés. Eviteu donar avisos a la persona que estigui a la porta, recordeu que el camí correcte és una nota escrita a la “carpeta viatgera” .

SORTIDES: Les famílies podran accedir a l’escola i recollir els nens/es a la classe.

PUNTUALITAT: Sigueu puntuals a l’entrada i a la sortida. Els hàbits i rutines diàries són bàsiques.

GRÀCIES PER LA VOSTRA  COL.LABORACIÓ.